onsdag 1 februari 2012

Inget nytt

Jag har inget nytt att komma med... blev inte nå alls gjort igår... Idag hade jag stora förhoppningar om en rotfyllning, ett slut på min tandhistoria som varat i ett-två år någonting... När det hela skulle avslutas blev tandläkaren sjukskriven, tanden provisoriskt fixad ungefär då och nu... INGEN rotfyllning... :-(. Den blev dock vackert putsad på smuts invändigt, igen... Och detta krävde ingen bedövning. Så här sitter jag nu snällt på jobbet med en OFANTLIG tandvärk i en död tand utan känsel... DET NI!! Jag har proppat i mig en ipren så får vi se om det hjälper... hoppas det :-).

Den nya planen är rotfyllning den 16feb... Vem sätter en 5:a på att jag då istället kommer få en tid för medicinering i Östersund?? Ha ha ha...

Siri ville inte kliva upp idag heller för någon morgonpromenad. Konstig jycke!! Men, nu var det frukost som stod på tapeten och då kom hon springande :-). Vi fuskade idag med morgonprommisen. Blev bara snabb kissrunda!

hej hopp!!

1 kommentar:

Liza sa...

Fy och usch när det krånglar med tänderna :( Inte inte kul alls.
Hoppas det fixar sig åt dig :)
Kramar