måndag 11 juni 2012

Just nu sitter jag på bussen på väg till Östersund. Var så illa tvungen att ta med mig datorn då jag har en massa idellt arbete framför skärm som hänger över mig och nu blir det ju lite fixat här på bussen.

Idag gick det nästan exakt enligt plan!

Efter jobbet, shoppa morgondagens lunch, hem, cykla med Lizza, jogga/gå med Bira (vilket dock blev längre än planerat), laga middag, duscha, fixa matlåda och åka... Synd det här att jag inte får köra bil efter behandlingen... blir så lång väntan i Östersund i morgon... hoppas någon vänlig själ ska hem mitt på dagen/em som man kan lifta med! hi hi... Annars lär jag sova gott på bussen också!

Om 20 min börjar telefonmötet för clumber-klubben, där jag skulle varit med. Jag sitter på bussen och har 36 km kvar till stan, alltså anländer vi en stund efter mötet börjat, jag ska gå till hotellet, köpa mig något gott till i morgon, checka in och... näe, det blev inget möte denna gång. Trist för det är en massa trevliga människor med där och det är så kul att lära sig nya saker!

Hej hopp!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Ta det lite lite lugnt nu! Kram!