lördag 26 februari 2011

Dax att packa ihop!!

FY BUBBLAN!! Om det känns så här efter en dag på SM utan några större uppgifter, då är det banne mig dax att packa ihop och lägga av! Hur ska jag fixa årets hemma tävlingar? OM vi skulle klara anlagsprovet (TJH) hur ska jag klara certprov & andra "tillbehör"?? Eller är det så här bara för att jag har några "onda" krumelurer i kroppen? Nu har jag suttit här vid datorn i ca 2 timmar och bara spelat spel, för att hålla mig vaken!! Tycker synd om alla som jobbat idag och ska jobba i morgon... men de är kanske piggare än jag =), eller så blir det en ny dag i morgon...

I morgon har jag inte fått några uppgifter, men tänker ta med mig Lizza & Jennifer dit en tur och titta på människor och hundar som springer rasande snabbt. Intressant för Jennifer och nyttigt för Lizza! Hon fick ut och kissa idag och uppförde sig då, inte kanon, men helt ok... Men, i morgon ska jag lägga tid på henne!!

Sov sött!!

Inga kommentarer: