tisdag 30 oktober 2012

film

Visa er lite filmer här igen :-). La till en länk-grej till höger med mina you tube filmer, men det verkar lite konstigt. Jag tar nog bort det igen, vi får se hur det fungerar... Jag kan ju välja att den bara länkar till mina filmer, men inte välja att den visar de senast nedladdade och det är ju lite trist!

Bira kliver med baktassarna på en skiva

Bira bugar! Vad ska jag ge detta för kommando?? (buga känns så nära backa?)

Bira tränar hållfast av träpinne. Svårast är att inte släppa utan klick/loss/tack när matte har haft handen i fickan, men det blir bättre!!

Lizza tränar att vara på skivan med baktassarna, de ögonblick hon är stilla använder jag omvänt lockande, något jag inte riktigt gillar... ni ser också lite usel timing, ha ha...

Lizza tränar på buga och även här ser ni lite misslyckanden där hon lägger sig. Inte lätt att se skillnad!

Och så är det tre små mini-kedjor som jag satt ihop med Lizza!

hej hopp! Ut nu och ha snöbollskrig!! Fast det är ju inte tösnö så... rumla lite i snön istället ;-)

Inga kommentarer: