måndag 30 april 2018

seg kola...

... undra om allt jag gör blir så som jag tänker just nu... Känner mig otroligt seg där uppe i det sk kontoret. Och säger jag eller gör något galet får ni väl ruska liv i mig...

Nu ska jag sova! I morgon ska jag vara tävlingsledare på brukshundklubben. Startklass i lydnad är det och med 5 ekipage så gissar jag att vi är klara runt tolv.
 Sen ska jag vara på Sveg igen kl 18.30 för möte och så som det känns just nu så hoppar jag över det. men, i morgon är en annan dag, så jag tar beslut när det är dax!

På onsdag ska jag till Östersund och göra magnetkameraundersökningen. Jag har nu också fått tid för läkarbesök den 14 maj och sedan påfyllnad av medicin den 4 juni och då behöver jag lifta med någon hem från stan... så vet ni någon som åker, tänk på mig!! Brukar vara klar ca 10 min efter bussen mitt på dagen går...

Jag har varit på klubben och tränat hund idag, men det tar vi en annan gång. Nu ska jag sova och se om det blir någon klarhet i kolan!

Hej hopp!

Inga kommentarer: