fredag 13 april 2018

bra humör!


Om du vill bli min vän, jag blir din,
jag tror nog våra vägar kan passas in,
det är inte mycket alls jag begär,
du får vara dig själv jag lovar och svär.
Vi kan bo ihop,
vi kan bo isär,
Vi kan träffas jämt eller här och där
och du får ringa mig när som hellst du vill,
vill du jag ska komma säg bara till
Tapetklister under mina skor,
du är så mycket vackrare än vad du tror,
jag vågar inte
jag vågar inte...


Aha ha ha... Eller så kanske jag ska välja Säkert... hmmm... eller Docent Död... Eller... äh, jag ska nog poppa på!


Återkommer med lite om den fantastiskt underbara hundträningen igår!! Det är riktigt roligt att träna hund!!!


Idag är det fredag och snart gör jag heeeelg!! Och då ska jag soooova!! Och kanske träna lite hund... jag var ju sugen på ett hårt spår eller två...


Hej hopp!

Inga kommentarer: