onsdag 18 april 2018

alltså...

... jag är verkligen ingen teknisk begåvning...


I måndags när jag kom hit så stod en ny skärm och en ny dator på mitt skrivbord. Paniken griper tag direkt... Gaaah!!
Nu har jag snälla kollegor som vet hur jag är och idag när jag kom hit hade Maria varit snäll och kopplat in mig till det nya :-). TACK!
Men... det nya, datorn eller skärmen har en konstig inställning... efter ca 2 minuter så släcks skärmen och jag måste logga in på nytt, ja, om jag inte jobbar. Efter jag suttit här i 20 minuter så tror jag att jag hade fått logga in 5 gånger och... eh... jag brukar göra mitt bästa för att vara positiv och inte haka upp mig på saker, men detta gör mig GALEN!!
  Vi får se om jag får hjälp med detta under dagen... annars vet jag inte...


Hej hopp!

Inga kommentarer: