måndag 23 april 2012

OK...

...det är måndag! Kl är efter tre, på mitt schema står det att jag slutar kl 19, men jag hoppas verkligen att jag slutar kl 17... och han som lägger schema har kö... hmmm... måste hålla koll och gå och fråga hur denna vecka ser ut! Min familj undrar :-) och jag med!



Tanken denna dag är att träna hund i kväll på klubben och sedan ev hämta Jennifer på träning och så ska jag åka till Häddal och byta bil, så jag slipper ha dåligt samvete för att jag åker en bil som pappa normalt åker i. Jag kan åka en bil som han bara har stående istället! Och där de 4-benta få plats :-) och inte kan kättra fram :-).


I helgen har jag ju varit till Gränna en runda, eftersom jag ändå inte hade något bättre för mig ;-)... ÅNGEST!!! har jag haft för detta!! Vad skulle jag dit och göra??? OK, jag åkte och har haft det SUPERBRA!!! Vilka underbara och inspirerande människor det finns i den hundvärlden!! Ok, nu missade jag kursen i söndags, och det känns mindre bra, men... nu blev det så. Ska ringa Ulrika sen och se om jag kan få en rapport :-). Den är ju också OTROLIGT kul och inspirerande!!



Som ni förstår har jag inte gjort ett endaste dugg med mina hundar, och Johan hotar med att knyta fast Lizza i ett träd någonstans så han slipper se henne :-) och jag tror att jag snart är utan hundvakt och det är INTE bra!! Hur ska jag få jycken att landa?? Någon som har något lugnande att ge henne medan jag är borta?? För några rundor till där jag är borta blir det... hmmm... Undra om han är mutbar ;-).


Nu ska jag gå och undersöka hur jag jobbar idag och resten av veckan! Hej hopp!!

1 kommentar:

linaa sa...

Tror jag hittat en sak som skiljer brudarna ifrån varandra...
Lizza verkar outtröttlig medans Luzza faktiskt är lugn. haha.