fredag 27 april 2012

En helt vanlig...

... ha ha... laddat ner filmer för er att titta på! Inte så mycket att se och som vanligt en filmare med inte världens bästa tålamod och så tror jag hon gillar att göra er åksjuk :-). Och så är det otroligt dåligt ljus i trappan!! Men, det finns lite att se på filmerna jag laddat ner, ibland i början, ibland i slutet...

OCH medan jag laddade ner dem putsade jag ett fönster till :-) OCH krachade en fönsterlampa som jag älskar... OCH svor över vinden som hjälpte mig att torka fönstren (eller snarare åt min klantighet att vara ledig när det blåser och då välja att putsa fönster... :-) ) och när jag svor som mest och inte tyckte det kunde bli sämre... då började det regna...  behöver jag berätta att nedladdningen av filmerna dssutom strulade?? Ha ha ha...

Bjussar er på lite vårbilder och visar att vi minsann är på gång här också :-) Flera veckor tidigare än normalt... hmmm... nu ska jag ut och spåra!







hej hopp!

Inga kommentarer: