söndag 29 april 2012

Humor :-)

Ibland har man ganska elak humor... man vad kul man kan ha... ha ha...

I förrgår var jag STÖRT förbannad på Siri!! Jag bröt min trend och tog med henne på kvällspromenaden, vilket jag annars slutat göra eftersom hon kräver så enormt mycket vid möten och liknande och det behöver jag lägga på Lizza för att hon ska uppföra sig... Nu var jag ENORMT helt slut och orkade inte gå på 2 promenader, vilket jag ångrade. Jag hade verkligen lust att hissa upp Siri i ett träd... ja, vi fick ju ett hund möte då... vilket inte är så vanligt hos oss...

Sen muttrade jag och svor och var lätt (SKIT) förbannad på Siri... och så börjar hon äta en massa skräp (bark, gräs, jord, pinnar osv) som liggger på sidan av vägen... jag river i och säger sluta ät skräp/skit!! Johan klämmer ur sig -man är vad man äter... Fortsätt vara arg då ni!! Ha ha ha... han försvarar sig sedan med att det är ett TV program som heter så, eller något liknande och sedan får jag en förklaring om att det faktiskt stämmer också... ha ha ha....

Ha det riktigt bra nu och njut av solen ni som får!!! I kväll blir det lite lydnad med Lizza och sedan ska jag göra allt klart till ÖHBKs lydnadstävling på tisdag! Hej hopp!

Inga kommentarer: