lördag 30 maj 2009

Lögner...


... hörde på radion nu när jag varit ute och turistat... kom för övrigt hem idag, så där halv två i morse. Totalt slut nu!! Vill bara sova... och det börjar kännas som vi närmar oss slutet. I morgon är det spår tävling och sedan är det sista kursdag på måndagen OCH sen!! Tänker jag banne-mig träna hund, sova och vila... ibland blir jag lite halvorolig för att mina ben börjar bli sämre. Har känt lite värre någon gång så där... trist...


MEN! Till saken...

på radion då. De sa att alla i genomsnitt ljuger 4a (!!!!) gånger per dag!! Det vanligaste var att man ljög när någon frågade hur man mådde... DET mina kära vänner kanske kan vara något att tänka på när man tycker någon ser trött & sliten ut men ändå säger att den mår bra... Sen tror jag också att har man en sjukdom att leva med, då blir man på något sätt ärligare... man är inte lika rädd för att säga att man mår skit, för det har man ju på något sätt rätt att må, eller!? Å andra sidan så är det kanske jobbigare att fråga någon som man vet har en sjukdom hur de mår... tänk vad man kan filosofera fram när man sitter "ensam" i en bil och lyssnar på jobbiga radiopratare!

I morgon så smäller det alltså... men jag kan direkt säga att jag INGA förhoppningar har. Siri gillar inte riktigt detta väder... + 30 i skuggan och full sol och det gör inte matten heller!! Nu vet ni ju att Siri mer eller mindre ( alltså totalt ) fått vila sig i form till detta... Dock fick hon en plats idag, utan skott, men som hon gjorde riktigt riktigt bra! Sen kröp vi lite och där är det variation... ibland är hon hög, ibland inte och ibland för snabb... Men, som sagt, Siri gillar inte vädret och jag tror inte hon håller en hel dag! Tyvärr...

Ha det gott & sov sött!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Alldeles riktigt ang detta med sjukdomar, ändå fast man vet så ställer man upp. Detta är inte bra, för man blir ju inte bättre av det. Kramar och nu är det du som vilar.