söndag 23 december 2012

GOD JUL!!

Lizza tröttnade först... vem trodde det?? ;-)

Wow!! Det kryllar ju av småfåglar där... (puss husse!)

Ska inte tomtar ha skägg??

Nej Lizza, man kan inte ta snölyktorna!

Vadå din?? Du lämnade den och jag hämtar till mamma faktiskt!!

De ser ut att ha roligt i alla fall...

Hittade lite glitter här borta på bordet mamma...

Jag är FRI!!!

...och så hittade jag en tomteluva...

...undra om det kan finnas en tomte här under luvan någonstans??

Ok, du får denna luva syrran!

Söt Siri

Karmkalas! (Johan hjälper Siri att hålla värmen!)

... och så fanns där en luva till mamma!! Tomten måste vara en slarvig en...

Nej syrran!! Du får inte fånga mig!! Jag tänker inte sitta still en sekund till!!!

Åh mamma!! Jag hittade en till!! Men ingen tomte...

Och så lyckades vi få till en bild i år med...
 
GOD JUL mina vänner!!!

Inga kommentarer: