måndag 29 mars 2010

många filmer =)

Jaa... jag börjar med lite bubbel! Visst är hon festlig!?! Om nu lyssnar noga så kan ni höra henne bubbla och ni ser ju hur hon gör med vattnet och så kan ni kanske gissa hur det ser ut runt vattenkoppen när hon är klar... Jag skrattade så jag höll på att avlida när jag filmade, om ni undrar varför det är skakigt... ;-)

Ja, så var jag ju tvungen att göra lite till filmer! Det är supernyttigt ska ni veta!! Man ser precis vad man gör för fel och "symtom" som man inte ska göra!! Men, jag måste också fråga er som läser... blir bloggen tung att ladda upp när jag har filmer?? För det är ju inte meningen och i så fall måste jag ju hitta på en annan lösning!

Jag hoppas att filmerna landar i rätt ordning nu och då borde det vara en film på Lizza när hon snurrar på matkoppen här ovan... Ser ni DKt jag gör med överkroppen?? Huuu... snacka om att gamla vanor sitter i... tycker dock att jag blivit bättre på att inte flytta handen innan jag klickar! Sen kanske jag skulle tima klicket bättre till antingen när hon förflyttar sig eller när hon är rakt inne i poss, men hur ser man det??



Jaha, nu hoppas jag att här är musmattan! Och som ni ser så har den röda runda kommit tillbaka... var den var!? Jooo... den låg på Johans rum! Men, ser ni!? Vad tveksamt allt ser ut att gå!! Tror ni det försvinner när vi gjort det fler gånger?? Annars brukar jag belöna direkt från handen, men var tvungen att hitta på något så ni inte bara fick se rumpan! Och det känns som att just att belöna från handen här ger snabba repetitioner och samtidigt kan man smyg-öka avståndet till musmattan på ett bra sätt =).


Och här är min framgångsfilm!! Vad häftigt det var idag!! Har aldrig blivit så här mycket någon gång!! Och det betyder väl att jag inte jobbat så fel =) ha ha... Men, jag undrar lite varför hon går in och sätter sig på mina fötter... Kan hon blanda ihop det med när jag tränar på matkoppen?? Ja, ja, inte analysera!! Bara träna det vi ser... =)


Jag säger bara Bira-bus... hon har bett mig filma hennes träning och lägga upp på bloggen, så jag måste väl göra det då... I morse skrattade Jennifer åt henne, trodde hon hade hittat en mössa att apportera... sen hör jag hur hon tystnar mitt i lixom... ha ha... och vad mycket man hinner utläsa av ett ansiktsuttryck på bara någon sek... efter ett halvt skratt ser nämligen Jennifer att Bira sitter under bordet med videokameran i sitt gap!! Nu ligger kameran i en mjuk påse och är det bara Bira så går det bra, hon har nämligen hämtat kameran på soffan tidigare också... Ha ha, men jag måste ju visa då... börjar med en film där hon vandrar på koppen =) och det är ju mest jag som gör fel, samma fel som med Lizza, Bira sköter sig utmärkt, speciellt med tanke på att hon inte gjort detta som en fot-övning tidigare utan mest som en egen konst!


Jag måste ju också visa er övningen vi gör med post-it lappen på skåpet!! Svårigheten här är som ni ser att hinna med... och att jag håller inne klicket ibland beror bara på att jag skulle vilja ha längre duttar... sen kanske man egentligen ska fråga sig varför, för det viktigaste som vi ska använda detta till är ju didigeringsövningar...

Jag har också en film på Tanija och våra stegförflyttningsövningar, men den får ni i morgon eller något! Nu ska vi strax äta middag och sen ska jag skjussa Johan på träning! Och då kan jag ju träna lite själv också =)

Idag när jag och Lizza tränade lite focus nere på kyrkans parkering gick det ur-uselt! Hon hade en massa andra viktiga saker att göra idag... som att lukta på den nyfallna snön, rulla sig lite och... ja, men när hon focuserade på vad vi gjorde, då var det supersnyggt och lite längre än vanligt =). Tjusigt!!

Hej hopp!! Kanske kommer det något mera... ;-)

1 kommentar:

Monika sa...

åååh vad kul å se massa filmer :D vad ni är DUKTIGA! :D:D:D

vart kommer du att bo nästa utbildningshelg? har du tips på något ställe som inte är jättedyrt? kanske vi kan bo på samma? :)