måndag 11 april 2016

helgen...

... egentligen har jag inget att tillägga om helgen... så... ha ha ha...

På lördag morgon åkte jag till Ånge för en sista träff på domarutbildningen. Jag var rätt sliten innan och rätt sliten när jag kom hem, men det är fantastiskt roligt!! Och det är nog människorna som gör det... :-). Sen fick jag lite ångest över BPH och min aktivitet där, som ska hinnas med samtidigt som jag måste ut och bakdömma i massor... tanken är väl att vi ska ha det praktiska provet i sommar... Vilket innebär att jag måste leta tävlingar att bakdömma också och kontakta klubbar osv... Kul och spännande!

Idag hoppas jag hinna spåra lite med de stora trollen, och kanske ett par hårda med smålortarna ;-). Sen så tror jag kanske att den vanliga träningen går att utföra på planen och det ska bli fantastiskt roligt! Det känns som Lizza är på G och jag hade velat hinna tävla henne i sommar, men vi får se nu när det plötsligt blir så mycket... Jag vill ju också starta de små i appellklass, men jag ska kanske vara glad att jag har tidsbrist!! ha ha ha...

De närmaste dagarna ska jag se om jag kan få ordning på min kommande vecka... och jag hoppas att allt löser sig på bästa sätt, men sån tur lär jag väl inte ha...

Hej hopp!

Inga kommentarer: