tisdag 29 januari 2013

Filmer

Jag har ju laddat upp en massa filmer :-), fler än ni kan se i länkarna till höger :-). Blir lätt så när man går kurs... Men, här kommer länkar direkt till de filmer jag laddat upp!

Bira 1 on-off med godis i koppen och hon måste göra något med mig innan hon får ta den (inte alltid)
Bira 2 on-off med lek istället för att få gå till koppen... Mycket svårt :-)
Bira 3 avslappning på bädden... spana in svansen och gissa hur avslappnad hon är :-)
Bira 4 avslappning i koppel vid min sida, detta är första gången vi gör detta... Jag är imponerad!! :-)

Lizza tränar att ligga på filten med huvudet nere. Jag belönar också Bira ibland för att hon lägger sig ner på andra sidan kompostnätet :-). Tycker Lizza är lite för aktiv med huvudet och jag tycker det är svårt att förlänga tiden. Frågan är om jag ska bryta henne, ta henne av mattan, när hon lyfter upp huvudet eller skuvar runt det för att visa att jag inte vill ha det?? Svårt...
Lizza tränar på vänstersvängar. Kanske kan det bli något en dag!

Ska senare berätta om gårdagens träning och skidtur... hej hopp!

Inga kommentarer: