onsdag 3 augusti 2016

GRATTIS!!

Jag vill börja med ett STORT GRATTIS till Agneta för det fina röntgenresultatet på Svea, Clurotts Antarctica. HD-A ED-UA, så otroligt roligt!! Nu är hela kullen röntgad och alla är fria (4 x HD-A och 1x HD-B + 5x ED-UA). Det känns otroligt roligt!

Igår så stoppade jag in Bira i duschen och sen var det upp på bordet för trimning som gällde. Och jösses vilken päls den hundan har!! Nu kändes det som hon var i fällartagen (denna årstid??) och jag beslutade att låta pälsen på baksidan låren sitta kvar till efter utställningen, för där var det tjocka kakor som släppte. Om det blev bra vet jag inte, jag får väl putsa det sista på torsdag eller något :-D. Om hon är vit!?? Hmm... hon putsade lite på det i morse och rullade sig x-antal gånger, ha ha ha...

Min tanke var sen att köra lite sitt och stadga med Allis, men tiden räckte inte till det... jag var på möte på brukshundklubben istället. Supertrevligt!

I morse tog jag veckans sista morgonpromenad... och jösses så trött jag var!! Nu är det ju inte slut på veckans aktiviteter än och jag gissar att jag kommer somna ovaggad på söndag, ha ha ha... Även i morse var Bira uppe och redo för promenad. Det gör mig glad!

Hej hopp!


1 kommentar:

Liza sa...

Vilka härliga resultat! :D Grattis!!
Kramar