fredag 8 januari 2016

En idé!!

Vilken superidé som pluppade upp igår när jag grejsade med Biras fjärr! Jag ska göra om hennes bräda :-). Jag ska göra så den kommer en decimeter upp i luften, för då måste hon fokusera mycket mer på att inte trilla av OCH så ska jag stänga bort Allis... hon är ivägen. Då kommer hon behöva tänka på hur hon gör sina skiften :-), ligg kommer ju inte att vara möjligt att få in då, men stå-sitt och jag tror att bara hon förstår grejen så gör det inte så mycket att jag får vänta med ligget. Kanske vi kan få till det nu :-). Egentligen borde jag fokusera på högerhandling, men nu blev ju det här så himla kul!! Ha ha...

Allis fick sitt "vanliga", komma in fot runt på musmattan och nu flyer det på och jag började också med att ta bort den ibland... ska försöka ha lite känsla här :-), jag ska nog också in med koppen igen... Fast jag funderar på tillverkning av en smal plattform så hon alltid hamnar rakt. Men, det ena utesluter ju inte det andra ;-).

I det här med sitt och att jag släpper ett föremål fungerar bra. Jag tycker att hon är lite snabbare, men vi fortsätter så här. Kanske ska jag ha någon som släpper bollen/saken åt mig i nästa steg :-).

Sist jag kollade vädret så skulle det bli kallt på lördag. Hoppas det fortsätter så och slår sig på söndag... Jag ska ner till Dalarna och titta på träd, men inte om det är för kallt... Och på lördag har vi kurs igen, Allis och jag :-), hoppas hoppas...

Hej hopp!

Inga kommentarer: