onsdag 30 december 2015

mycket nu ;-)

Igår blev en rätt fullproppad dag!

Prio ett var ändå att gå på en längre promenad med de tre vita huliganerna...

Jag började med shopping till nyår. Jag tyckte jag var smart som gjorde det när jag slutade kl 13 igår, men tydligen hade fler samma tanke, för det var rätt mycke folk i farten... Hur som helst kom jag överlevande ut ur vimlet ;-).

Sen åkte jag hem (Jennifer ringde och undrade vart jag tagit vägen!! :-D) och lurade med mig Jennifer på en promenad. Grannen som jag tänkt lura med mig, hon hade redan gått. Och... man kan väl säga att jag är glad att det var Jennifer som var med mig... De var helt GALNA!! Sprang som vildar, även Bira... Skulle tro att det var rätt välbehövligt med en promenad... Vi gick iallafall älvvägen och hade broddar på. Det gick ganska bra, även för hundarna... men hade ett rådjur eller en ekorre fått för sig, då hade det gått åt pipan... ha ha ha...

Sen blev det bara allmänt stök och packande innan det var dax att krypa till kojs... Hoppas hinna träna lite idag...
OCH eftersom jag just nu har all tid i världen att blogga här på jobbet så har jag inget att skriva om ;-). Systemfel...

Hej hopp!

Inga kommentarer: