fredag 28 september 2018

När man ser ljuset, när man tror att man har allt under kontroll, när man tror att man kanske kanske hinner göra något annat också... Då släpps bomben och allt är åter totalt svart...


Jennifer skulle vara hemma i helgen och vi skulle grejsa ute hemma på lördag... Nu måste jag snitsla spår då... det känns inte alls särskilt kul ska jag säga er. Ja, det är ju en del annat som också måste fixas inför utställningen, uppletande, mäta planen, märka pinnar....


Egentligen skulle jag behöva lägga lite tid på att röra på mina egna hundar också, och Allis behöver duschas och friseras... I eftermiddag kommer Molle och ska klippas...
Och så är det en älg som hänger (över mig) också. Den ska styckas lördag eller söndag... jag vet inte vilken dag ännu, så än finns risken att det inte blir som jag tänkt... Ovanligt va!?


Hej hopp

Inga kommentarer: