fredag 27 november 2015

oooahahahahaha...

... träningen igår bestod av en promenad på 4km och sedan kröp jag ned under täcket... blev irriterad på alla som pratade med mig och... klev upp och åt middag kl 19 och gav sen hundarna mat, kvällsprommade och... sov!

Jag delade också en film på fb... Älskade Bira-bus!! Och så undrar jag varför Allis alltid viftar på sin svans... det är ju solklart vart hon fått det från! Och vad vackert det är med den viftande svansen!! :-)

Idag ska jag packa mig till husvagnen och ta mig till skogs i morgon. Skulle sitta fint med en älg till tycker jag... och kanske en ute-gran ;-).

Hoppas jag och Allis hinner med en tur till skogs innan mörkret faller, men det är väl inte särskilt troligt... Det är mycke tid som önskas just nu... :-)

Hej hopp!

Inga kommentarer: