torsdag 8 december 2011

Avslut

Igår hade vi avslut på skriv-kursen som jag haft. Det känns... Alltså, jag får en ledig kväll i veckan, en kväll som skulle vara utmärkt till hundträning så det slipper bli tre dagar på raken, ni vet... men... den har gett mig inspiration, mer och mer ju längre kursen gått! Jag har på slutet skrivit på en story medan "mina" kursare skrivit sina uppgifter och jag har liksom fastnat i den. Jag skriver och skriver och... inser att jag sitter där och skriver och med lätthet skulle kunna missa att de skrivit klart sin uppgift :-). Inte bra när man ska leda en grupp... hi hi... Nu har vi som härdade ut till slutet beslutat att inte lägga ner detta helt utan försöka få in en träff var annan månad eller liknande och det ska bli så kul!! Förutom en del skrivuppgifter så hade vi middag tillsammans igår, julmat! Mmmm... min uppgift var efterrätt, men den vart inte så julig... chokladig var den :-) och det vet ni ju alla innan, ni som känner mig :-).

Nu lever jag mest på att få läsa om hundträningen... så snälla hjälp mig hitta lite roliga!! :-).

hej hopp!

Inga kommentarer: