onsdag 24 februari 2016

Lat ;-)

Igår lyckades jag fixa det!! Först gick jag en runda på 5,5km  med de 3 vita och med en snitthastighet på 6,2km var jag nästan i chock när jag kom hem. Men, det är inte möjligt utan den hjälp jag får av de tre lurvarna :-) :-).
Sen gick jag 5,5km med Lizzan och höll då en snitthastighet på 6,1km i timmen och där får jag minsann ingen hjälp :-D :-D!! Alltså.. Jag kan!! Ha ha ha...

Sen borde jag ha kört lite diskträning, lyft och så där, men istället så... och här ska de kräsmagade sluta läsa... stod jag hela kvällen och klippte älglunga i små bitar. OCH jag började torka laddning ett och två... Dessa ska sen användas vid diskträningen... det blir så otroligt mycke godis där och lungan är i små bitar, uppskattad, ekologisk ;-), 100% svensk och kanske mer lämplig än tex frolic (är mindre energi tror jag :-) ). Och dessutom har jag nästan en frysbox full med lunga o lever och min bror säger att jag har kvar där också... :-) Dax att ta tag i det! Men jag skulle behöva en spis/ugn speciellt för ändamålet... Det luktar inte direkt parfym i vårt hus när jag grejsar med detta... :-).

Så, mer än så blev det inte igår. Idag är det mot Älvdalen och ingen tid för annat än promenader... :-) och..ja, Allis träning i ridhuset då...

Hej hopp!

1 kommentar:

Liza sa...

Ja hemlagat godis är bara bäst! Även om man som jag får handla det på ICA haha.
Kram