lördag 3 januari 2015

Årets...

.. första träningspass. Hoppas jag vaknar nu! ;-)

Cider:

  • tramp på musmatta -tar sig, snart flyt hemma i köket!
  • ligg -också bättre, men lite mer kvar till flyt
  • handtarget -flyt hemma i köket
  • handtarget med dummy i munnen... Oj då! Vi fick till det!! Lååångt kvar till säkert, men hon gjorde 3-4st lyckade!!
  • fokus -nja...
  • baklängesmarsch -är så förbaskat svårt! Vi har ingen plats! Rätt ok ändå...
  • ingång till sidan på matkopp
Bira:
  • Nos mot ben -kanon! Behöver öka tiden. Testade också med Bira stående. Svårare!
  • Början på kryp -övertaggad hund... lugn och minirörelser behövs mer!
Lizza:
  • Kryp... fortfarande på steg ett, ligga lugnt och stilla "phu!" och sen inte bara slänga sig fram när hon ska framåt...
Samma problem med båda de stora i krypet... vad gör jag för fel?? ;-)

Tack Sussa för att du väckte mig med svartvita fotoutmaningen på fb... tror den startade upp mig som gått på ledighet.

I morgon ska jag åka in på Sveg och träna lite med Cider utanför Ica tror jag, mitt i stugbytar-trafiken och kanske lägga ett hårt spår till henne! MEN inte om det blir fler minusgrader än 2-3... 

Hej hopp!

Inga kommentarer: