fredag 4 september 2009

tid!

Har egentligen inte tid med detta... Är på väg till Mora för shopping idag & tävling i morgon. Håll tummarna!!! Vi har de senaste dagarna tränat en del, men inget har blivit som jag tänkt det... Och mitt i allt så kom en nalle och då var jag ju tvungen att åka dit & kolla... Mest för att hundarna skulle få se och lukta!

Kanske ska berätta liiite... dagen innan de "hittade" den så var jag och hundarna i området... Och där är tätt, riktigt tätt på vissa ställen och stora gluttor på andra. Och är Bira 3m från mig är det inte säkert jag ser henne... Där fick hon någon doft i näsan och försvann!! Vi måste definitivt träna mer inkallning!!! Som tur var så kom hon tillbaka när jag fick Tanija att skälla... pust... så här i efterhand så undrar man ju VAD hon kände doften av...
Poserande damer
Och Siri med
Full fart i riset!
Bira pustar ut bakom en contorta... (ja, det var ju bland contortan den dök upp....)
Golden Retriver på magen... ändå hade hon gått torrt & mycket hade ramlat av här...
Bevisligen inte längre levande...
Tuff brud! Fast den blev lite läskig efter en stund...

Tanija, ser lång ut, men det var mest för hon inte nådde upp... Jag upplevde henne som väldigt neutral, men definitivt inte rädd, som jag då trodde...

Ja, det här är nog den enda bild ni kommer att få se med Siri och en björn tillsammans. Hon var upp och kollade en gång, sen höll hon behörigt avstånd!! Det här var inte roligt... betydligt fegare än jag trodde...

Nu! Ska jag dra mig söder ut... återkommer & berättar mer!

Inga kommentarer: