söndag 15 februari 2009

vet inte riktigt...

... vad jag ska skriva... Kan ju upplysa om att det är otroligt vacker väder!! -13 nu och -25 i morse... det är bara så!! Det här är den BÄSTA tiden på året... solen lyser och värmer oss nu...mmm... längtar ut!! Och så blir det konflikt, för jag är ju sport-fantast också... =) och så barnen som det inte känns så bra att lämna hemma när man tar sin tur... Ja ja, jag hinner kanske med en tur idag också!


Träningen flyter på... vissa saker utvecklas enormt snabbt känns det som, andra känns mer eller mindre stillastående. Ändå, de flesta saker av det jag tränar nu är inget som jag kommer ta med mig ut på tävlingsplanen i år... det är mest framtida saker och kontakt-givande bakom. Det är mitt nya stopp då som ska flyttas ut... och jag ser faktiskt fram mot detta!! Tänk om det skulle fungera så som jag tänkt!!! Åååå... vilka sköna drömmar!!
Nu har sambon kommit hem och jag kan ta mig en liten tur, då hinner jag också ta en dusch innan årsmötet idag. Jag ser lite fram mot det, inget ont... men jag har avsagt mig en massa från detta och sen vet jag ju att jag får för mycket att göra igen, ändå... med kurser och så där... Jag hoppas nu, av hela mitt hjärta att vi blir fler instruktörer och kan dela upp det mellan oss och då inte behöva ha så många kurser hela tiden...
Njut nu av solen och snön!!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Hej! Börjar med att säga vilket underbart kort på hundarna. Sen hoppas jag att du får en lugn och skön kväll nu när du inte är ordförade. Vad roligt att det går framåt med din träning. Vi har kört igång idag igen, så nu måste vi träffas och träna, när jag kommer hem. Kramar från oss alla till er alla.