fredag 8 november 2013

Liiite nytt

men mest inget allvarligt :-). Jag tänkte mest berätta för er att jag fick ruggigt ont i kroppen dagen efter min åktur och att jag inte sovit riktigt sen det hände då jag mest slog högra skinkan och ovanför och jag helst sover på höger sida. Riktig träningsvärk har jag haft, men den börjar klinga av, utom skinkan :-). Så ni kan gott fortsätta tycka synd om mig ett tag till ;-).

Inga promenader (jag gick på en längre efter jag kraschat, men det var ingen bra idé) och en lite längre idag, jag som planerat massor med långa!!!

OCH om någon vet en bil som är till salu och som passar mig så är jag i desperat akut behov av en hundbil!!! Ska vara diesel, 4wd och i storlek som en lång Mitsubishi Pajero, lång. Inte någon ny bil utan billig :-), gärna lastbilsreggad!

Sov sött!

Inga kommentarer: