onsdag 15 december 2010

testa

testa om det här fungerar... ;-) Klicka på här och mina filmer dyker upp, hoppas jag =)

Först ska jag kanske säga att vi har gamla köksluckor och de har ingen egen schwung på slutet. Enda sättet att stänga dem riktigt är på Tanijas sätt =D

Film 1: Bira stänger köksluckan
Film 2: Bira stänger del 2...
Film 3: Siri, del 2... när jag plockar bort lappen (hon har ju jobbat med detta förut...)
Film 4: Tanija 10 år... ;-)
Film 5: Lizza fegis (i början av filmen hörs ett ljud när alla hundar "flyr" från något, jag tror att även det hade en viss inverkan... och att Lizza tippade kompostgaller över sig tre ggr under tidigare träningspass...) OCH ni får se/höra mig klicka helt totalt FEL!!
Film 6: sitt-ligg kedja... Lizza ska sitta och vänta på att jag säger ligg innan hon får lägga sig... DEL 1
Film 7: sitt-ligg kedja, här har vi tjuvtränat sittstilla mellan filmerna... =)... ser ni att/när det börjar gå upp för henne!??

OCH MAMMA!!! Jag har hittat en swuch-swusch-grej du vet!! De hade på ica-hallen i sveg!! Så bara jag får en garderob nu så kan jag snart hänga tvätt också... ha ha...

1 kommentar:

Anonym sa...

roliga filmer=) kanske ska testa sånt me zach=) men ska man börja me att man kliclar när dom rör "lappen" när man har den i handen å när de funkar så sätter man den på en skåps dörr?

ska du ha nån klicker kurs efter jul? kram suss