onsdag 11 juli 2018

Hjälp!!

Jag går under!! Och idag tror jag det är värsta dagen hittills... FY VAD JAG HATAR DETTA VÄDER!!! Det går inte att göra ett piss!! Kliver upp före tuppen och går på promenad, men i morse var det nästan för varmt redan då... och vindstilla så det kryllade av myggor.
Nä, nu längtar jag till vintern!! På riktigt!!
 Även om jag har tid över så blir jag bara sittande... jag fungerar inte... och man kan ju tycka att jag kunde ta tag i bloggandet, eller att skriva lite träningsdagbok, när jag liksom bara sitter där... men nix, jag kommer mig inte för...

Jag tränar hund mina två gånger i veckan och försöker träna lite vatten mellan, men det är svårmotiverat... Som sagt, jag fungerar inte riktigt...
Tanken efter spårhelgen var att hålla igång spårandet, vilket jag inte gjort... Ha ha... måste väl försöka rycka upp mig och ta tag i allt igen. Jag brukar ju försöka se positivt på saker och ting... Tänk vilken grym spårhund man skulle få om man tränade en massa spår nu!? Och tänk så mycket vatten jag kan få tränat och vilken enorm utveckling min lilla lort gjort i vattnet!?

Nu ska jag försöka laga lite mat, Jennifer slutar snart jobbet och vill kanske ha lite mat... :-), sen är det onsdag och vi ska köra lite vattenträning...

Hej hopp!

1 kommentar:

Elisabeth Einebrant sa...

Inte bara du som inte funkar i detta väder :( :P
Lite (mycket) regn skulle inte skada!!