måndag 22 juli 2013

igår

Igår var det min allra bästa väns födelsedag!! Så, jag tog mig en liten tripp med en blomma och hälsade på henne... eller ja, så mycket det nu går att hälsa på henne... hon fick extra många tankar och en del tårar. Jag konstaterade att blomman hon fick förra året fortfarande levde, och går någon förbi kommer de väl snart att undra varför det växer en massa blommor där mitt i skogen...

Dix, som också finns där, fick också en extra tanke, det var två år sedan han fick somna in nu veckan som var. Tänk vilka spår de sätter!!

Sen avslutades kvällen med fler tårar då jag fick ett tråkigt besked och du ska veta att jag tänker på dig (och gråter igen...)!!!

Sen har jag en massa trevligt att berätta också, men det tar vi en annan gång... 13 år hade hon varit nu... Grattis Tanija!!

Inga kommentarer: