tisdag 19 juli 2011

Tänkte...

... igår skriva en sammanfattning över veckan som gått, men jag mådde pyton och det blev inte ett skvatt! Blir kanske en senare idag... kanske...

Just nu snarkar ALLA (utom jag då) i vår lilla vagn... hi hi... 4 hundar och 2 människor. Så fint :-). Jag skulle behöva gå på toa, men då kommer idioterna att väcka alla sovande... men snart måste jag... Kanske sätta ut de 2 galnaste först, men då skäller väl bara liten o vit... inte lätt alla gånger!

Igår var vi på bykampen! Riktigt roligt och efter en dag med ösregn mest hela tiden så var det som någon där uppe ville ha det till den show det faktiskt är och regnet upphörde. Kanon! Nu var ju inte mitt favvo-lag med i år, men istället var vi halvglada suporters till Lillhärdal och sedan när de var utslagna hejjade vi på Ytterberg och de vann också detta år. Det är lite svårt att vara riktig suporter när Lizza är med. Hon har en tendens att vara lite bångstyrig och med minnet av i fjol när hon drog in mig på planen för att äta en varg höll jag i år ett stadigt tag i kopplet, speciellt när tupparna knatade förbi... ha ha... Lizza skötte dock det mesta riktigt bra! Och jag njuter av vilken skillnad det är på hennes sätt och attityd mot människor och springande barn! Vi har dock ett litet problem kvar och jag ska klura lite på det och se om jag hittar en lösning. Återkommer!

hej hopp!

Inga kommentarer: