lördag 5 maj 2018

hmmm...

Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men.... eh... lova att inte säga något till någon... men det var nästan trevligt att komma hem på backen nu ikväll och jag tror det är första gången på länge som jag inte har jättepanik över att flytta till rätt ställe...

Ja, jo... jag vill flytta, bo mer öde... men måste det nödvändigtvis vara åt "rätt håll"? Hmmmm... Något att fundera på! Eller så går det bra att flytta, men kanske inte nu direkt, utan bara saker "åt rätt håll" lugnat ner sig... phu!

Är oavsett helt slut efter denna dag! Varit mer social än vad jag önskar och skulle behöva vara för mig själv rätt länge... men sommardäcken till bilen gör mig inte kloka, så jag behöver väl prata med någon som kan gissar jag... I morgon är en annan dag...

Så... nu gör jag kväll!

Hej hopp!

Inga kommentarer: