onsdag 24 mars 2010

film!

Ja, nu var det Johan som filmade... alltså jag har massor med filmer från kvällens träning, men blogger och jag... eller min dator, eller, ja ja, gör att jag bara kan lägga upp en film/inlägg. Lite trist!! Speciellt just idag =) (ska kanske testa med Firefox i morgon, om jag kommer ihåg det =) ).

På denna filmen är det jag och Tanija! Hon går fot och det känns bra att se det för det ser betydligt bättre ut än vad det känns och det är ju positivt (fast ni får gärna säga vad som behöver bli bättre!!)!!

Det har blivit en del tränat idag! Vid flera tillfällen faktiskt och nu är jag superoptimist igen =). Men, eftersom jag är kvällstrött tänkte jag berätta om träningen i morgon istället och kanske ladda upp en film till då =).

Filmerna denna gången är filmade med den nya filmkameran och jag hoppas det fungerar bra även här på bloggen! Det är ingen superkvalite, men jag har också ställt ner den för att ljudet skulle hänga med i min dator (konstigt va!?) och så tycker jag att detta duger!

sov sött!

Inga kommentarer: