måndag 14 januari 2013

Ett år...

idag är det ett år sen den bästa hunden genom tiderna fick somna in. Det är helt ofattbart hur en hund kan sätta sådana spår i ett liv... och inte bara i mitt liv... jag tänker fortfarande på henne mest varje dag, saker hon gjort, hur hon var och... det gör fortfarande ont, men inte lika, jag vet att jag gjorde rätt val, men... Just så här under vintern så är det fler tankar än vanligt, det var ju liksom vår årstid! Även om hon även hade årstid i +30 och stekande sol på sommaren (inte jag :-) ), men vinter, skidor, spark, FULL FART jämt!!

För alltid i mitt hjärta!!

2 kommentarer:

Liza sa...

Tiden läker alla sår sägs det och till en viss del är det väl sant men saknaden efter en älskad vän försvinner nog aldrig. Jag kan sakna Loffe otroligt mycket fortfarande trots att det är fem och ett halvt år sedan. Det är tur att vi har minnena i alla fall.
Kramar

Unknown sa...

Ja hon fattas nog oss alla, men efter ett långt o fintr hundliv är det gott att få ge dom ett fint slut.
Men vet hur det är dom är några som saknas i mitt liv oxå.
Det värsta är väl att jag har det för dörren snart. Inte skoj!

Tanija finns alltid i mitt hjärta <3
Kramar till matte!