torsdag 20 december 2012

bilder

Här om dagen så tänkte jag göra slag i saken och ta med en kamera på prommenaden. Det fick bli den lilla som ju är lätt att bära och som jag minns den tog den helt ok bilder också. Rätt förvånad blev jag när den sa att minnet var fullt efter ca 10 bilder... hmmm...  Nu är jag ju bortskämd med att kunna fota flera hundra bilder... När jag kom hem så tog jag mig en titt! Där fanns en del gamla bilder, vissa som jag vet att jag laddat ner tidigare och några som jag inte vet... Ta en titt!




Älskade vännen... som jag saknar dig!!



Det ryker ur stubben!!

Vilket minne!! Vilken dag!!

Ungdomarna...

Spana in mitt röda ansikte, tror jag var sprickfärdig vid detta laget!! Ha ha...

Lizza på den enda fläck hon hittade!!

Tack för hjälpen mamma!!

Höstsvampar

Det är mysigt att bo i husvagn!

Stoffe gör i ordning pass

Lizza, med pejlhalsband gör i ordning pass

Bira är glad över att inte behöva spåra en dag till... Det var rätt tungt åt henne dagen innan när ingen hade gått före. Men, vilken järnvilja och envishet!!

Här ser man ju tom att det är en rottis i snön!
 
 
Igår blev det inget hundgöra alls... Jag var hemma och vabbade och det blev då korv. Jag gjorde, med viss assistans av Jennifer, egen köttkorv i massor! Och den blev helt ok! Och när jag stod där och skvätte ner hela köker med smet så tänkte jag att det här skulle jag kunna jobba med... ha ha ha... men det var faktiskt ett jobb som passade mig!!
 
 
Nu ska Jennifer o jag åka in och handla någon klapp (vabbar idag också, det här med feber och Jennifer är svårt att se...) och sen blir det en promenad med hundarna. Ev blir det en sväng till till Sveg och hälsa på några "tanter" som måste hälsas på innan jul och så kanske det kan bli lite knäck... :-). Och så ska jag försöka få ihop lite hjärngympa till de båda ynglingarna igen! Har börjat med stegförflyttningar på bräda, för att så småningom flytta in mig och få en bättre position i linförigheten/fria följet! Helt perfekt att grejsa med inne ;-).
 
Kanske kommer det mer idag! hej hopp på er!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Underbara bilder, o älskade o saknad hund!!! Kram på er! Dax för träning snart??? Fick energi av ditt inlägg på min blogg, Tack snälla du!