fredag 3 februari 2012

Läser

just nu Kontaktkontraktet av Eva Bodfäldt på jobbet... Har läst den tidigare, men förundras ändå över hur bra den är... och att jag verkligen måste ta tag i vissa små (=STORA) bitar... Läser nu den uppdaterade versionen och den har jag inte läst tidigare. Läs den!!

Och så behöver jag boktips!!! Vilka är de bästa hundböckerna??

Ulrika... jag har inte mycket energi... den biten står du för :-) OCH Lizza själ mer energi som oaktiverad än vad det går åt när man aktiverar henne... hi hi hi...

Vickan, allt är bra!! Vi går och väntar på clumber-löp... men det verkar aldrig komma... och drar hon ut på det länge till så måste jag hoppa detta löp och det vill jag ju inte :-).

hej hopp på er där ute! Njut av solen ni som får och kan!!!

1 kommentar:

Liza sa...

Åh det lät kul! Vad är det för kurs ni ska gå?
Vad gäller boktips så har jag inga speciella, tyvärr :(
Kramar