onsdag 29 februari 2012

Hemma...

... :-(, barnvakten, där Jennifer skulle fått sova i natt, så jag kunnat stanna så länge lusten fallit in, bangade och... ja, jag hade kunnat lösa det genom att jag ordnat så Jennifer fick komma till min mor o far (TACK!!), men det ville hon inte... Hon hatar nämligen att åka bil... och istället så löste jag det då genom att åka hem. Nu tror jag att det hade mindre betydelse, på något sätt kändes det som sista chansen idag och jag tror inte hon stått i morgon!











Det har varit två underbart vackra dagar (men på tok för varmt!! Vänta lite våren, snälla... (OK, erkänner, jag var supersugen på att stanna där nere några timmar och lägga ett spår eller så... såg härligt ut!! Men, hårda spår fungerar ju också ;-) )) som jag då tillbringat i buss och bil, är urslut nu... :-). I morgon blir det tidig morgon då jag börjar kl 7.00... tack o lov bara till 15!



Nu ska ni få lite bilder!!!


Bira på TJH träning! Här gör vi oss klara för patrullering!


Och Bira är inte sen i starten, trots snödjup... hmmm... patrullering sker långsamt, ej så snön sprutar ;-)


Föremål hittat!! Normalt är det ju inte hon och jag som ska undersöka det hon hittar, men... :-) Där kan ju finnas något gott!


Nöjd Bira?? Nix... vill alltid köra lite till! :-) Här lyssnar hon vad vi ska göra härnäst... :-)



Stoffe!:





Och man kan ju bara hoppas att just det att jag såg 5 (!!!) älgar (först 2, se 3) på vägen hem efter det att jag första gången träffat Stoffe betyder STOR jaktlycka :-) för honom o pappa!




Simon!!:








Hej hopp!! Och sov sött, vila ordentligt, slit inte ut er ;-)

Inga kommentarer: