lördag 26 november 2011

Hmmm...

Varför hinner jag aldrig blogga??? Nu har jag ägnat några min (he he) åt att titta på filmer i grundkursen -online som jag är med och observerar! Rekomenderas till ALLA och mest till dem som tror de kommer få en oinspirerad och tung träningsvinter ;-). Här ska de som är deltagare med hund filma olika saker och så ska vi över nätet disskutera det. KANON!! Och jag ska försöka få till några filmer jag med, även om jag inte får publicera dem där så får jag ju göra det i min film-"mapp" som jag har :-) OCH så kanske jag kan få lite ordning på det hela!!

Jag har blivit godkänd i mitt slutprov på jobbet och får nu börja jobba "på riktigt", latar dagarna är över ;-).

Jag har ännu inte bloggat om Bodfält, och inte blir det nu heller :-). Men steg nr 1: Ta ett djupt andetag och bli lugn själv ;-) och motbetingning är F-N GRYMT!!! Bara det att alla som inte testat inte förstår hur något så bakvänt kan fungera... oj! Nu blev det inte Bodfält utan Marie :-), men jag tror hon håller med... Kom på att jag hittat en ny belöning!! Vet ni, det finns någon tonfisk-grejs på tub, smörgåspålägg... MUMS! Sa Bira och tog ett skutt en meter upp i luften och tog både röran och mitt finger som det satt på... ha ha...

Sov sött!

Inga kommentarer: