onsdag 23 december 2009

GOD JUL!!



GOD JUL PÅ ER ALLA!!!

Jaaa... nu skriver jag inte så mycket idag... ni vet ju hur det är dagen före... men jag måste ju lämna er alla en julhälsning i alla fall!!

Och så bjussar vi på lite vinterbilder...

Igår tvingade jag ut barnen... vilket kaos... -25 & Jennifer hade feber... Hundarna är inte vana att vara ute lösa tillsammans och nu hade de massor med upplagrad överskottsenergi och ni vet... he he... men jag lyckades på något konstigt sätt fånga hela högen på en och samma bild =)


ÄNTLIGEN FRIIII!!!

Nu ska jag minsann ta din rosett... ha ha...


Tjohooo!!!



Nu fångar jag dig!!

Glittrande Siri =)

Passar bra i rött!


Liten knähund... mamman har dåligt samvete för att hon grälat. Bira njuter & sover sött!


-Akta dig, jag vill också få plats!!

Bira-bus har hittat en kvist!


-Det är tungt med mycke snö....

GOD JUL-KRAMAR från oss!!

1 kommentar:

Anna Eriksson sa...

God jul :)

Så som du sitter med bira i fotöljen brukar vi oxå sitta med Marley/Sixten :) Myss..=)

Jul kramar från andra sidan byn :)