tisdag 7 augusti 2018

UNDEBART!!!

Äntligen är det väder som man kan fungera i!! Det är ju nästan så det går att få saker gjorda i det väder som är nu...


I morse var det + 4 grader när jag gick på promenad, så skönt!! Allis behöver inte stanna var 5e meter på vägen hem för att försöka kyla ner sig i riset... Ja, jo... hon tog ett dopp i vattenhålet, men det gör hon så länge det går :-). Och har man vantar och långbyxor så fungerar det bra för en annan också, OCH man slipper myggorna. Fiiint!


På dagen igår var det runt 16-17-18 grader och det är väl ganska normal temperatur ändå?! Det fungerade bra att göra pass i, lite i varmaste laget eftersom man måste ha långärmat på sig, men ändå helt ok.
Lite varamre skulle det väl bli nu de närmaste dagarna, så jag tänkte försöka passa på att göra lite utejobb idag efter jobbet... så jag inte behöver när det är +25-30... då kan jag sova ;-).


Ikväll är det möte, men jag hade velat hinna träna hund... Tveksamt om jag hinner, men jag hoppas!


Hej hopp!



Inga kommentarer: