lördag 13 juni 2009

Semester!!



Igår vart det en lång-prommis... Johan var ju hemma med Bira. Helt perfekt!! Tyvärr kom jag på det på tok för sent... had ju lovat Suss också att komma och hjälpa henne att packa till Juno för Säs-resan. Men, jag slängde in kycklingen i ugnen, fick något konstigt infall och frågade Jennifer om hon skulle med och det skulle hon...

Myggit som gatan, en hel del häftiga bilder, hjortron-blom och underbart härlig skog =)

Ja, det får bli fler bilder från denna prommenad sen tror jag... nu ska jag packa min väska!

Dagen säger mycket regn ( eller var det sol Liza... ), och lika så morgondagen i Timrå och därför tänker jag nu ringa och stryka mig!! OCH efter en titt på en av Johans fotbollsmatcher idag så styr vi oss söder ut, till vårt älskade säs =) Kanske blir det ändå något inlägg och någon bild därifrån, här på bloggen... det finns ju mobilt nu mera... måste bara komma ihåg att muta de som äger =)

Ha det! Njut av det vackra vädret!! =D LYCKA TILL ULRIKA OCH RIPA!!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Tack, detta ska bli spännande pga att man har noll koll på denna dam. Snällt av Bettan att trotsa väder gudarna och följa och filma. Kram och njut av SÄS.

Liza sa...

Sol vad är det?! Ha det så skönt på SÄS :D Kram