fredag 27 mars 2009

Rätsida


Ja, kanske kan man så småningom få rätsida på livet! Hoppas att det fortsätter som i natt, men det är väl bäst att vara förberedd på det värsta!??

Jo i natt sov underverket mellan 12 och 6, tror vi... man blir ju lite förvirrad av allt springande hit och dit =) OCH jag måste säga att det var en bättre natt på ett annat sätt också... det var inte -25 grader... för det var det natten innan och man blir då frusen ända in i själen!! Fast lilla Bira hon verkar inte bry sig nämnvärt i kylan. Hon gillar att rulta omkring här ute, och husse gnäller att hon inte kommer... så nu tränar han på hennes namn! Och det är då korv som gäller...
På bilden ser ni Bira med tryggheten Tanija. Hon är en toppentjej att sova tillsammans med!! Och Tanija är väl inte överlycklig... men handlar det om att sova så är det ganska OK ändå!
Jennifer och jag tog oss en tur till häst idag. Inte långt, för det blåste och var mest bara ruggigt... men det är ändå skönt att ta sig en tur!
I morgon hade jag hoppats på att få åka och träna mina jyckar lite! Men så har P-O anmält oss till någon middag och jag orkar inte egentligen och jag sa det också... och ändå... kanske vägrar jag... hundträningen lär jag väl få hoppa över, som vanligt =( =( Problemet är väl mest vem som ska vara hemma med Bira, för han har anmält oss hela högen... och vem orkar vara social i detta läge?? Jag har ju pluggat som en idiot hela dagarna också och måste nog göra det i helgen också... Ja ja, det lär kanske lösa sig!
SOV SÖTT!! För det vill jag göra nu... ;-)

Inga kommentarer: